Informacja z wykonania Budżetu za Rok 2005
Węgorzyno, dnia 29.05.2006r
Informacja
z wykonania budżetu Gminy Węgorzyno
za 2005 rok
Na podstawie art.14 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104) Burmistrz Węgorzyna podaje do publicznej wiadomości informację za 2005 rok:
I. Wykonanie budżetu Gminy Węgorzyno za 2005 rok:
1. Dochody ogółem plan 14.022.809 zł, wykonanie 14.523.120 zł. tj. 103,57 %
tego: dochody na realizacje zadań własnych plan 11.738.270 zł., wykonano 12.254.323 zł. tj. 104,40%
dochody na zadania realizacje zadań zleconych plan 2.284.539 zł., wykonano 2.268.797 zł tj. 99,312%
2. Wydatki ogółem 14.539.199 zł, wykonanie 13.617.646 zł. tj. 93,66 %
z tego : wydatki bieżące 13.641.873 zł, wykonanie 13.091.067 tj. 95,96 %
wydatki majątkowe 897.326 zł, wykonanie 526.579 tj. 58,68 %
II. W rozliczeniu rocznym dochodów, przychodów, wydatków i rozchodów budżetowych wypracowano środki w wysokości 2.123.650 zł pozostawiając do zadysponowania w przyszłych latach budżetowych.
III. Na koniec 2005 roku Gmina nie posiada zobowiązań wymagalnych :
- wynikających z odrębnych ustaw oraz prawomocnych orzeczeń sadów lub ostatecznych decyzji administracyjnych,
- uznanych za bezsporne przez Gminę, będącą dłużnikiem.
IV. Kwota dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego - 16.141,00 zł.
V. Kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego - 16.077,00 zł.
VI. Gmina w 2005 roku nie udzieliła poręczeń i gwarancji.
VII. Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty:
(Podstawa prawna: art.14 pkt 2 litera e ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz.2104 ze zmianami )
1. Wykaz najemców lokali mieszkalnych , użytkowych , garaży i budynków gospodarczych , którym w zakresie opłat udzielono odroczeń lub rozłożono na raty zaległości w 2005rok
UGODY - zaległości rozłożone na raty: UMORZENIA:
1. Dragun Nina - zaległość rozłożona na 21 rat 1. Ratajczyk Łucja
2 . Niklas Jolanta zaległość rozłożona na 12 rat 2. Panek Stanisław
3. Kraus Jakub - Mielno 17/2 - zaległość rozłożona na 21 rat 3. Jędrzejczak Wiesław
4. Kubiak Andrzej - zaległość rozłożona na 21 rat 4. Maras Helena
5. Ostrycharz Marek -zaległość rozłożona na 21 rat 5. Bernat Andrzej
6. Kolański Marian - zaległość rozłożona na 21 rat
7. Jankowski Grzegorz- -zaległość rozłożona na 8 rat
8. Uliasz Renata - zaległość rozłożona na 10 rat
9. Bierońska Krystyna - zaległość rozłożona na 10 rat
l O. Walter Teresa - zaległość rozłożona na 6 rat
l l. Kowalczyk Anna - zaległość rozłożona na 14 rat
12. Sosnowska Barbara -zaległość rozłożona na 14 rat
13. Bernat Kamila - zaległość rozłożona na 6 rat
14. Polińska Danuta - zaległość rozłożona na 10 rat.
2. Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków udzielono odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty:
1. Gębczyński Ryszard - umorzenie,
2. Jóźwiak Helena - umorzenie,
3. Juszczak Bożena - umorzenie,
4. Opatowski Eugeniusz - umorzenie,
5. Przeradzki Kazimierz - umorzenie,
6. Waszkowiak Marianna -umorzenie,
7. Wierzbicki Mirosław - umorzenie,
8. Wikiera Katarzyna - umorzenie,
9. Miśkiewicz Bożena - odroczenie zaległości,
10.Tymoszczuk-Chukwu Anna- rozłożenie na raty zaległości,
11. Zieliński Wojciech- odroczenie na raty zaległości,
12. Jurcan Jan -odroczenie na raty zaległości.
13. Mazuro Jan - odroczenie na raty zaległości,
14. Pukała Tadeusz - rozłożenie na raty zaległości,
15. Przedsiębiorstwo Produkcji Rolno-Spożywczej „DIAGRO” Spółka z o.o. - odroczenie zaległości.
2. Wykaz pozostałych osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, którym w zakresie opłat udzielono ulg, umorzeń :
a) z tytułu umorzeń opłat stałych za przedszkola:
1. Sosnowska Barbara,
2. Sienkiewicz Iwona,
3. Nowosad Lucyna,
4. Wereszczyńska Iwona,
5. Malinowska Katarzyna,
6. Maduń Agata.
b) umorzenia z tytułu opłat za wodę i ścieki:
1. Kolański Marian,
2. Bielska Barbara,
3. Franczak Ziemowit,
4. Majczyk Adam,
5. ZZOZ w Łobzie,
6. PRO Grinbud.
VIII. Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej:
- nie udzielono pomocy publicznej
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamil Andrzejczak Data wytworzenia:
01 cze 2006
Osoba dodająca informacje
Kamil Andrzejczak Data publikacji:
01 cze 2006, godz. 12:35
Osoba aktualizująca informacje
Wioleta Początek Data aktualizacji:
21 sty 2011, godz. 07:52